Якщо я проживаю в місті, де немає ваших магазинів, через який час я можу отримати свій товар?

У такому разі замовлення буде надіслано Новою Поштою, термін становитиме від 1 до 5 днів.
 

Чи маєте послугу адресної доставки?

Так, у Києві, Львові та Харкові (можливість доставки у ваш район уточнюйте у менеджера інтернет-магазину) можна замовити доставку кур'єром до дверей.

Терміни від 1 до 5 днів з моменту оформлення замовлення.

Вартість доставки – від 90 грн.

 

Як я можу оплатити свою покупку?

У нашому магазині є такі варіанти оплати:

– передплата на карту банка (комісія 0%);

– післяплати в представництвах Нової Пошти (за тарифами перевізника).

 

Як справи з післяплатою?

Справи чудово. Покладений платіж можливий при відправці Новою Поштою (можливість оплати післяплатою уточнюйте у менеджера інтернет-магазину) – вартість доставки, і комісія зворотного пересилання грошей оплачується покупцем.
 

Як я отримаю купівлю?

Доставкою через Нову Пошту до будь-якої точки України.
 

Я можу особисто приїхати і придбати продукцію, що сподобалася?

Так, ми завжди тобі раді! Магазину поки що немає (зустріч можлива за попередньою домовленістю).
 

Який у вас графік роботи?

Ви можете зробити замовлення в інтернет-магазині StorePods у будь-який зручний для себе час та день тижня. Менеджери інтернет-магазину працюють: ПН-ВС 8:00-20:00.
 

Що робити, якщо товару немає в наявності чи надходження очікується?

Зателефонуйте нам або залиште запит на картці товару, і вам надійде автоматичне повідомлення, коли товар стане доступним на сайті.
 

Як дізнатися номер свого замовлення?

Після оформлення замовлення на вказану пошту надходить лист із номером замовлення та його описом.
 

Як замовити?

  1. Вибери гаджети з каталогу, натиснувши кнопку "Додати в кошик" на сторінці товару.
  2. Перевір вміст кошика та натисніть кнопку "Оформити замовлення".
  3. У покроковій анкеті вкажи бажаний варіант доставки, особисті дані, спосіб оплати та підтверди замовлення натисканням кнопки "Готово".
  4. Далі ми зв'яжемося з тобою для уточнення деталей.

*У будь-якій незрозумілій ситуації дзвони +38 (098) 898 81 16 і ми зробимо ситуацію зрозумілою)

 

Як видалити мої дані Facebook, якщо я реєструвався на Вашому сайті через нього?

Надайте, будь ласка, своє ім'я користувача в Facebook нам на пошту storepods@gmail.com і ми видалимо Ваші дані.
 

Чи можу я оформити доставку замовлення в іншу країну?

Відправка у інші країни можлива за передоплатою за товар та доставку.
 

Чи можу я отримати додаткову знижку на товар? Чи продаються у вас товари зі знижкою?

Акційні товари позначені ярликом РОЗПРОДАЖ.
 

Який товар не підлягає обміну та поверненню?

Не підлягають поверненню чи обміну:

– товари, які пошкодилися у разі неправильного використання;

– захисні плівки та скла після використання;

– товари, що мають механічні пошкодження;

– амбушюри не підлягають поверненню.

 

Як я отримаю кошти за повернутий товар?

Гроші повернуться на надану Вами картку будь-якого українського банку, оформлену на Ваше ім'я протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару.
 

Як я можу повернути товар, який не підійшов?

З процедурою повернення товару, Ви можете ознайомитися докладніше у розділі Обмін та повернення.
 

Хто оплачує пересилання товару при поверненні?

За умовами повернення нашого магазину доставку повернення до нас оплачуєте Ви. Але за фактом отримання товару відповідальний співробітник по роботі з обмінами/поверненнями проводить повний аналіз ситуації та огляд товару. При підтвердженні шлюбу або нашої помилки ми відшкодовуємо Вам витрати на доставку повернення та здійснюємо обмін товару за свій рахунок або повернення коштів.
 

Як забрати товар самостійно і де?

Самовивіз за адресою: вулиця Юрія Кондратюка, 2, Дніпро, ТРЦ "Комунар" у будь-який зручний для Вас час ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ДОГОВІРНОСТІ.